Czy pozycjonowanie i AdWords może iść w parze?

Jednymi z najczęstszych usług oferowanych przez agencje interaktywne są pozycjonowanie oraz reklamy AdWords. Wiele firm zastanawia się które z tych dziedzin lepiej się sprawdzi w ich przypadku. W każdym przypadku odpowiedź może być inna, ale aby ją sformułować, trzeba przeanalizować szereg kwestii. Ze względu na większe możliwości, często wybierane są kampanie AdWords, choć nierzadko też oba działania idą ze sobą w parze, i jest to bardzo dobre rozwiązanie.

Właściciele reklam

Z reklam w Google chętnie korzystają osoby, które w różnych okresach stawiają nacisk na różne obszary oferty. W przypadku pozycjonowania nie ma gwarancji, że w krótkim czasie uda się uzyskać wysokie pozycje dla najważniejszych w danym momencie fraz, a zaraz po tym zdobyć je dla innych haseł. Kampanie AdWords pozwalają za to na bardzo szybkie i elastyczne wprowadzanie zmian, a do tego są one widocznie niemalże natychmiast. Nie trzeba więc walczyć o naturalne wysokie pozycje dla wszystkich fraz, także tych w danym momencie nieistotnych.

Pozycjonowanie a AdWords

Podejście do wybierania pomiędzy usługami lub korzystanie z obu jest różne. Część firm ma jednocześnie aktywne kampanie oraz wysokie pozycje w naturalnych wyników wyszukiwania. Nie jest to stracony pieniądz – z takiej opcji korzystają głównie firmy, którym zależy na dużej widoczności i budowania lub podtrzymywania świadomości o podmiocie, lub na prestiżowości. Inne utrzymują płatne linki tylko na frazy znajdujące się niżej. Można także pozycjonować się na najbardziej pożądane i często klikane hasła, aby nie zużywały one tak dużo budżetu AdWords, a na pozostałe pozyskiwać wejścia poprzez płatne linki.

Sprawdź na stronie: https://webuzzeria.com/